ONDERSTEUNING OP KANTOOR

Onze tijdelijke medewerkers brengen je kantoorprocessen en klantcontact graag op een nog hoger niveau. Van gestroomlijnd officemanagement tot professionele ondersteuning aan de directie – in welke branche dan ook. Ontdek wat zij voor jou kunnen betekenen!

Jij zet onze tijdelijke werknemers in voor jouw officewerkzaamheden. En zij zetten op hun beurt hun kennis en vaardigheden voor jou in. Ze maken gemakkelijk contact met je vaste medewerkers. Ze zijn getraind in een gastvrije omgang met klanten en bellers. En ze hebben niet alleen expertise in bijvoorbeeld receptiewerk, officemanagement of de relevante software hiervoor, maar ook in de rol van directie-assistent.

 

DIVERSE WERKZAAMHEDEN

Hieronder vind je enkele rollen die onze medewerkers voor je kunnen vervullen:

  • Officemanager. Het kan een flinke uitdaging zijn om de organisatorische en administratieve werkzaamheden op je kantoor soepel te laten verlopen. Met onze tijdelijke medewerkers hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.
  • Directie-assistent. Van agendabeheer, correspondentie en de organisatie van bijeenkomsten tot notuleren, archiveren en leidinggeven aan het secretariaat. Via Voilà Support zorg je dat het voor je directie geregeld wordt.
  • Receptionist of telefonist. Onze tijdelijke medewerkers staan iedereen die jouw bedrijf belt of bezoekt opgewekt, vriendelijk en begripvol te woord. Met de juiste antwoorden en hulp. Zo dragen ze bij aan de goede indruk die je organisatie maakt.
  • Overig. Onze tijdelijke medewerkers kunnen je data overzetten naar een nieuw digitaal systeem. Of de processen op je kantoor op heel andere manieren efficiënter, effectiever en prettiger maken. Bespreek de mogelijkheden!

KLANTEN ALS JIJ

We hebben operationele ondersteuning geboden aan onder andere:

  • Het Perron. Deze huisartsenpraktijk zocht een receptionist(e) om patiënten warm te ontvangen, zonder meteen in triage te vervallen. Iemand die geen medische kennis had, maar wel gastvrijheidsvaardigheden. Die vond ze bij Voilà Support. Uiteindelijk nam Het Perron een vaste medewerker voor deze rol aan;
  • een trainingsbureau. Voor dit bureau (de naam laten we op verzoek weg) verzorgden onze tijdelijke medewerkers het officemanagement. Denk aan administratie, agendabeheer en het bestellen van lunch, papier en multomappen; praktische zaken waardoor het kantoor soepel bleef draaien;
  • een huisartsenpraktijk. Deze organisatie (ook hier laten we de naam op verzoek weg) nam patiënten van een andere huisartsenpraktijk over. En dus wilden ze de gegevens van die patiënten naar het eigen bestand overzetten. Die taak vertrouwden ze onze tijdelijke medewerkers toe.