Ons verhaal

Onvergetelijke gebeurtenissen en bepalende successen. Elke organisatie heeft dat soort mijlpalen. Met onze operationele ondersteuning helpen we je graag om die te behalen. Maar we hebben ze zelf natuurlijk ook. Hieronder vind je een greep uit ónze mijlpalen.

2020: CREATIEF IN CRISIS

Het verhaal van Voilà Support begint al vóór haar ontstaan. Halverwege 2020 valt het aantal opdrachten voor Voilà Advies
opeens sterk terug. Door de coronacrisis is er minder vraag naar interim-managers, -projectleiders, trainingen en advies: precies wat Voilà Advies aanbiedt. Maar directeur Viola Mulder ziet dat er wél veel vraag is naar tijdelijke operationele ondersteuning – zeker in de zorg. Dus besluit ze die aan te bieden.

2021: EEN NIEUW BEDRIJF

De keus om operationele medewerkers te leveren, pakt uitstekend uit. Zó goed zelfs dat Viola er op 1 januari 2021 een apart bedrijf voor opricht: ‘Voilà Support’. Voilà Advies biedt vanaf dat moment in principe geen tijdelijke operationele ondersteuning meer aan, alleen nog trainingen, advies, interim- en projectmanagement. (Organisaties zijn over de eerste coronaschrik heen, dus in 2021 beginnen opdrachten op deze vlakken ook weer te lopen.)

2021: DE ALLEREERSTEN

Sharon Lubbers deed al wat klussen via Voilà Advies en wordt in 2021 de eerste medewerker van Voilà Support. Ze gaat onder meer aan de slag voor één van de eerste klanten van het bedrijf: vakantiepark Landal Orveltermarke, dat net met hulp van Voilà Advies een café-restaurant had opgezet. Een andere vroege klant is ziekenhuis Treant (locatie Emmen). Daar stelt Voilà Support voedingsassistenten ter beschikking voor de roomservice.

2021: GROEIENDE VRAAG

Steeds meer organisaties kloppen bij Voilà Support aan voor horecawerk en facilitaire service in de zorg. Van een huisartsenpraktijk en ouderenzorginstelling tot een chique resort en populaire voetbalclub. Ook start Voilà Support een nauwe samenwerking met WhatElze! en Subliem Hospitality. Zij levert hosts en horecamedewerkers voor de feesten en events die deze bedrijven voor hun klanten organiseren.

2022: GEKEURD EN WEL

Voilà Support doorloopt in november 2022 met goed gevolg de driejaarlijkse controle van de Nederlandse Bond van Bemiddelings- en Uitzendondernemingen (NBBU). Sinds haar oprichting heeft ze hetzelfde gedaan bij de halfjaarlijkse NEN4400-1-keuringen van de Stichting Normering Arbeid (SNA). De inspecties onderstrepen de kwaliteit van Voilà Supports bedrijfsvoering en dienstverlening.

De wereld verandert snel. En Voilà Support ontwikkelt zich voortdurend mee, zodat we onze klanten zo goed mogelijk kunnen ontzorgen. Via LinkedIn kun je op de hoogte blijven van onze dienstverlening en nieuwste mijlpalen!